lea-in-Asia.reismee.nl

The last one

21.02
Meine letzte Woche Australien hat angefangen. Und somit auch mein letzter Blog. Und wenn ich an die Kälte zu Hause denke, will ich noch garnicht gehen. Aber ich hab leider keine andere Wahl. Heute bin ich mit Pia im Kingspark gewesen. Haben ein bisschen Sport gemacht und mittags ein Kaffee getrunken. Danach noch shoppen gegangen und Abends mit Katya feiern.

22.02
Heute morgen wieder Sport gemacht, weil irgendwie muss ich die Kilos ja wieder los werden. Mittags natürlich wieder ins Café gesetzt. Und abends mit Katya zum night market Am strand gevangen. Der war wirklich schön, mit Musik, Sonnenuntergang, vielen kleinen Ständen und jede Menge essen

23.02
Heute fang ich im Hostel an zu arbeiten. Kann ich noch ein bisschen Geld sparen und für meinen ganzen Kaffee ausgeben. Also habe ich heute morgen angefangen die Küche zu putzen und zu wischen. Danach wieder Sport gemacht. Mittags war ich mit Lena kaffe trinken. Und danach bin ich zum Park gegangen. Abends mit Pia zusammen was gekocht

24.02
Heute morgen wieder im Hostel geputzt. Und natürlich wieder Sport gemacht. Mittags shoppen und zum Strand gefahren. Und abends zusammen gekocht und mit Katja im Bress Monkeys feiern gegangen.

25.02
Und so wie jeden Morgen auch heute geputzt und mittags mit 4 Mädels nach Fremantle gefahren zum Markt. Der war jetzt aber nicht so besonders. Danach noch zum Strand und abends zusammen im Zimmer was getrunken .

26.02
Jeder Tag fängt jetzt erst mit putzen an, danach sind wir zu viert in den Kings Park gefahren. Und an meinem letzten abends im Perth alle zusammen gekocht und was getrunken. Gegen 21 Uhr musste ich dann zum Flughafen.

27.02
So da bin ich wieder. Angekommen in Sydney. Es fühlt sich an als wäre ich nie weg gewesen. Erst noch ne runde aufm Sofa geschlafen, und dann ab zum Strand. Da war dann auch mein letzter Tag am Strand. Ich werde es unheimlich vermissen.

28.02
Heute nochmal Großeinkauf gemacht bei Peddy‘s Market. Shoppen gewesen, was gegessen, abends zum Hafen gelaufen und schon war mein letzter Tag Australien und Sydney rum. Die Zeit ist viel zu schnell gegangen. Ich kann mir garnicht vorstellen dass ich in 4 Tagen wieder arbeiten muss. Und vor allem die Kälte. Hab auch extra ein Pullover gekauft. Mir ist jetzt schon kalt wenn ich dran denke.

01.03
Heute morgen früh raus. Tasche gepackt und ab zum Flughafen. Irgendwie habe ich nicht dass Gefühl das ich nach Hause fliege. Ich bin natürlich mit kurzer Hose und T-Shirt in den Flieger. Nach 2 Stunden wurde mir dann doch ein bisschen kalt und habe ich mir ein Pullover angezogen. Und 11 Stunden später sitze ich in Shanghai am Flughafen. In 3 Stunden ist mein Flug nach Amsterdam. Es ist alles so unwirklich. Dass es jetzt schon vorbei ist. Und dies ist dann auch mein letzter Blog auf dieser Reise. Ab morgen bin ich wieder zu Hause, und alles wird beim Alten sein.


Australien ich werde dich vermissen





21.02

Mijn laatste week Australië al weer. En dus ook mijn laatste blog. En als ik aan de kou thuis denk, wil ik nog niet gaan. Maar helaas heb ik geen keus. Vandaag ben ik met Pia naar Kings Park geweest. Heb een beetje gesport, koffie gedronken en geluncht in het park. Nog even boodschappen gedaan en s’avonds uit geweest met Katya.

22.02
Vanochtend weer gesport, want ik zal toch van die kilo's af moeten. ‘S middags weer lekker koffie gedronken. En 's avonds met Katya naar de avondmarkt op het strand. Dat was echt heel leuk, met muziek, zonsondergang, veel kleine kraampjes en veel eten

23.02

Vandaag ben ik in het hostel begonnen te werken. Kan ik nog wat geld sparen en uitgeven aan al mijn koffie. Dus vanmorgen maar eens de keuken schoongemaakt. Daarna 's middags koffie gedronken met Lena. Nog even het park in geweest en ‘s avonds samen met Pia samen gekookt

24.02
Vanmorgen weer schoongemaakt in het hostel. En natuurlijk weer gesport. Nog lekker geshopt en naar het strand geweest. Moet nog even genieten van het weertje hier. 'S avonds samen gekookt en met Katja bij Bress Monkeys uit geweest

25.02
En zoals elke ochtend vandaag ook weer schoongemaakt en 's middags met 4 meiden naar Fremantle gereden en naar de markt geweest. Daarna nog even aan het strand gelegen en 's avonds samen gekookt en in onze kamer lekker wat gedronken

26.02
Elke dag begint nu met schoonmaken. Maar best goed te doen. S’ middags met z’n vieren naar Kings Park geweest. En op mijn laatste avond in Perth samen gekookt en nog wat gedronken. Om 21.00 uur moest ik naar het vliegveld. En toen ging het weer naar Sydney.

27.02
Dus hier ben ik weer. Aangekomen in Sydney. Het voelt alsof ik nooit ben weggeweest. Nog even een beetje geslapen en daarna naar het strand. Het was alweer mijn laatste dag op het strand. Ik ga het echt missen.

28.02
Vandaag maar eens naar Peddy's Market geweest en van alles gekocht. Lekker gewinkeld, gegeten en 's avonds naar de haven gelopen. En dit was dan ook mijn laatste dag Australië en Sydney. De tijd is veel te snel gegaan. Ik kan me niet voorstellen dat ik in 4 dagen alweer moet werken. En vooral de kou. Ik heb dan ook meteen een trui gekocht vandaag. Ik heb het al koud als ik erover nadenk.

01.03
Vandaag ga ik alweer naar huis. Dus mijn backpack weer ingepakt en naar het vliegveld gereden. Op de een of andere manier heb ik niet het gevoel dat ik naar huis vlieg. Dus zat ik daar met een korte broek en een T-shirt in het vliegtuig. Na 2 uur werd het wel een beetje koud en moest ik toch maar een trui aan doen. En 11 uur later zat ik op het vliegveld in Shanghai. In 3 uur vlieg ik naar Amsterdam. Het is allemaal zo onwerkelijk. Dat het nu voorbij is. En dit is dan ook mijn laatste blog. Morgen ben ik weer thuis en zal alles weer hetzelfde zijn.


Australië Ik ga je missen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!