lea-in-Asia.reismee.nl

Last days vietnam

Ik vergeet hier gewoon helemaal de tijd. Maar ik ben dus 3 dagen in Nha Trang geweest.
Super leuk hostel, heel veel mensen leren kennen, mensen uit Californië, Alaska, Brazilië, Engeland, Australië, Italië en de rest. Ik moet zeggen de stad op zich vond ik niet zo bijzonder, maar ik had het super gezellig met de mensen uit het hostel. Zijn nog een avond naar een salsa bar geweest, hebben tempels bezocht en lekker aan het strand gelegen. En na die 3 dagen ging mijn reis verder naar Mui Ne. Waar ik bij de Red Sand Dunes en de haven geweest ben en mensen uit het vorige hostel weer ben tegengekomen. Mui Ne is echt super om even lekker niks te doen, maar naar 2 dagen had ik het ook wel weer gezien en ben met de bus naar Ho Chi Min gegaan. Nou daar aangekomen wou ik het liefst weer weg. Super groot en druk, en dat bij 35-38 graden. Dus heb ik toch maar besloten om die zelfde dag verder te reizen naar Can Tho, midden in het Mekong Delta ( het gebied met allemaal revieren en eilanden ) Ik had de stad eerlijk gezegd niet zo groot verwacht, maar het was super gezellig. In het hostel iemand uit Spanje leren kennen en met haar samen een scooter gehuurd en naar leuke plekjes gereden. Hebben samen de volgende dag een boottocht gedaan over de revieren naar de drijvende markten. Het was echt super mooi. En dan weer terug naar Ho Chi Min. Eigenlijk was het best leuk. Nog weer met mensen uit het ander hostel afgesproken en wat drankjes gedaan. De volgende dag een beetje de stad verkend en op marktjes geweest en gegeten. Het eten hier vind ik wel wat. Ga het de komende weken wel missen. En nu zit ik in het vliegtuig onderweg naar het volgende land



Irgendwie vergesse ich die Zeit hier. Ich bin 3 Tage in Nha Trang gewesen. Hatte dort ein Super Hostel, viele Leute kennengelernt von überall her, Leute aus Kalifornien, Alaska, Brasilien, England, Australien, Italien und den Rest. Ich muss sagen, die Stadt selbst war nicht besonders, aber ich hatte eine tolle Zeit mit den Leuten ausm Hostel. Wir sind einen Abend in eine Salsa-Bar gewesen, uns Tempel angeguckt und am Strand gewesen. Und nach diesen 3 Tagen ging es weiter nach Mui Ne. Dort war ich bei den Roten Sanddünen, am Hafen und habe noch Leute aus dem vorherigen Hostel getroffen. Mui Ne ist wirklich schön zum relaxed aber nach 2 Tagen bin ich mit dem Bus nach Ho Chi Min gefahren. Am liebsten wollte ich dort sofort wieder weg. Super groß und überfüllt, und das bei 35-38 Grad. Also entschied ich mich, noch am selben Tag nach Can Tho zu fahren, mitten im Mekong-Delta (der Gegend mit vielen Flüssen und Inseln). Im Hostel hab ich dann jemanden aus Spanien kennen lernen und habe zusammen mit ihr einen Roller gemietet und haben uns die Gegend angeguckt. Am nächsten Tag haben wir zusammen eine Bootstour zu den schwimmenden Märkten gemacht. Es war wirklich wunderschön. Und dann zurück nach Ho Chi Min. Dort hatte ich mich verabredet mit welchen aus den anderm Hostel. Irgendwie Trift man sich immer wieder. Sind abends noch was trinken gegangen und am nächsten Tag habe ich mir mal die Stadt angeguckt. Es war letzten Endes doch garnicht so schlecht. Die Märkte waren ganz gut und dass essen hier in Vietnam ist super. Ich werde es in den kommenden Wochen vermissen. Und ich sitze jetzt im Flugzeug aufm weg ins nächste Land


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!