lea-in-Asia.reismee.nl

Last days philippines

In El Nido ben ik in totaal 6 dagen gebleven. Heb nog een boottocht naar alle leuke eilandjes gedaan, wezen snorkelen, Kajakken en lekker relaxen op de strandjes. Super leuke tijd daar gehad met mijn vrienden. En dan was het helaas afscheidnemen. Hun zijn verder gereisd naar Coron en mijn vakantie zat er al bijna weer op. Dus besloot ik naar Port Barton te gaan en daar lekker van mijn laatste daagjes te genieten. Ik kwam daar aan in het kleine dorpje en ik vond het geweldig. Meteen mensen in het hostel leren kennen. De eerste dag lekker aan het strand gelegen en Aina uit Noorwegen leren kennen. En hebben eigenlijk alles in Port Barton samen gedaan. Een super gave boottocht waar we schildpadden en grote zeesterren gezien hebben, kajakken naar Coconut Beach en andere kleine strandjes, samen uiteten en lekker het dorpje verkennen. Naar de eerste 3 dagen heb ik meteen besloten om nog 2 dagen langer te blijven, in plaats van in Puerto Princessa. En het was een super goede beslissing. Helaas moest ik dan naar 5 dagen afscheidnemen van een heleboel leuke mensen die ik heb leren kennen en verder naar Puerto Princessa. Onderweg daar naartoe heb ik een super leuk stel leren kennen uit Canada/Australië en ben met hun s’avonds uiteten geweest en samen biljarten. Waar ik dan toevallig weer mensen uit Port Barton ben tegen gekomen. De volgende dag een beetje De stadt verkennen en nog een pa dingetjes gekocht en om 2 uur moest ik dan helaas naar het vliegveld weer terug naar Vietnam. En daar zit ik dan nu, naar een hele korte nacht ( ik was pas om 2:30 uur s’ochtends in het hostel ) in de bus richting Cat Ba een eiland in de Halong Bay. Maar ben blij weer terug in Vietnam te zijn. Heb nu al zin in mijn Lomi ( Noodelsoep) vanavond



In El Nido bin ich insgesamt 6 Tage geblieben. Haben eine Bootstour zu den Inseln gemacht, geschnorchelt, Kajak gefahren und an den Stränden einfach mal nichts gemacht. Super schöne Zeit dort gehabt. Und dann müsste ich mich leider verabschieden von alles. Sie sind weiter nach Coron gereist und mein Urlaub war fast vorbei. Also beschloss ich, nach Port Barton zu fahren und meine letzten Tage dort zu bleiben. Ich bin dort in dem kleinen Dorf angekommen und es war richtig schön. Hab sofort Leute im Hostel kennengelernt. Am ersten Tag am Strand hab ich dann Auch Aina aus Norwegen kennengelernt. Und habe eigentlich alles in Port Barton zusammen mit ihr gemacht. Eine super coole Bootsfahrt, bei der wir Schildkröten und große Seesterne gesehen haben, zum Coconut Beach und zu anderen kleinen Stränden mit dem Kayak gefahren, gemeinsam essen und das Dorf erkundet. Nach den ersten 3 Tage habe ich mich sofort entschieden, zwei Tage länger zu bleiben, anstatt in Puerto Princessa. Und es war eine gute Entscheidung. Leider musste ich mich nach 5 Tagen von vielen Leuten, die ich kennengelernt habe verabschieden und weiter nach Puerto Princessa fahren. Auf dem Weg dorthin lernte ich ein super nettes Paar aus Kanada / Australien kennen und bin mit denen Billardspielen gegangen und Haben zusammen Abendessen. Wo ich zufällig Leute aus Port Barton wieder getroffen habe. Am nächsten Tag habe ich die stadt ein wenig erkundet und ein paar Sachen gekauft und um 2 Uhr musste ich zum Flughafen zurück. Und jetzt bin ich in Vietnam nach einer sehr kurzen Nacht (ich war erst um 2:30 Uhr im Hostel) im Bus nach Cat Ba, einer Insel in der Halong Bay. Aber ich bin froh, wieder in Vietnam zu sein. Ich freue mich heute schon auf meine Lomi (Nudelsuppe)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!