lea-in-Asia.reismee.nl

Shanghai

Hey, ik ben vandaag in Shanghai geweest. ? Ik wist niet dat er zo veel mensen in de metro pasten. De eerste twee stations zat er geen kip in, en ik dacht al “ de rest overdrijft vast met dat het altijd zo druk is” nou dat heb ik geweten ook. Ze zaten nog net niet bij mij op schoot ? Naar een pa stations was ik dan eindelijk in de stad. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Wat is het groot, maar ook mooi. Veel grote gebouwen in allerlei kleuren. Mooie promenade langs het water, en de mensen waren super aardig en behulpzaam. Ik heb best veel kunnen zien in één dag. Chinezen houden trouwens echt van de Starbucks. Ik heb even meegeteld, 15 verschillende gezien in één dag, en iedereen loopt met z’n beker in de had ? Ik na een tijdje natuurlijk ook. Voor het donker gouw weer naar het vliegveld, en daar zit ik dan nu, vol spanning te wachten op mijn vlucht naar Sydney. Ik ben echt super benieuwd hoe het gaat worden. Maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte


Groetjes Lea



Hey, ich war heute in Shanghai. ? Ich wusste nicht, dass so viele Leute in die Metro passe . Die ersten beiden Stationen war vast keiner drin ich dachte „der Rest übertreibt dass immer soviel in der Metro sind ", vonwegen, die saßen vast auf meinem Schoß. Nach win paar Stationen war ich schließlich in der Stadt. Es ist riesig, aber auch schön. Viele große Gebäude in allen möglichen Farben. Große Promenade entlang des Wassers, und die Leute waren super nett und hilfsbereit. Ich glaub die Chinesen ernähren sich von Kaffee. Ich habe ab einem Tag 15 verschiedene Starbucks gesehen, und jeder geht mit so einem Becher in der Hand ? ich nach einer Weile natürlich auch. Bevor es dunkel wurde bin ich dann zurück zum Flughafen, und da bin ich jetzt warte auf meinen Flug nach Sydney. Ich bin wirklich gespannt wie es sein wird. Aber natürlich halte ich euch auf den laufenden


Liebe Grüße Lea

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!